بیانیه

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران

در پی ترور پاسدار مدافع حرم شهید «صیاد خدایی»

بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار «صیاد خدایی» را به خانواده این شهید و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت گفتند.
به گزارش «بسیج ایثار»، متن بیانیه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید  و امور ایثارگران به شرح زیر است:
متأسفانه عصر روز گذشته در یکی از خیابان‌های تهران مدافع حرم سرهنگ پاسدار «صیاد خدایی» مورد هدف حمله تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.
این جنایت هولناک بیش از پیش نقاب نفاق از رخ مدعیان دروغین دموکراسی بر کشید و داعش پروران خون‌ریز را رسوا کرد تا سدهای مقاومت را مستحکم نماید. ترور و شهادت مدافعین حرم نه تنها از ظرفیت محور مقاومت نمی‌کاهد بلکه از یک سو محیط داخلی ایران را سرشار از انسجام و وحدت می‌کند و از سوی دیگر راهبرد و گفتمان مقاومت را برجسته‌تر خواهد نمود.
بی‌شک خون این عزیز امروز در رگ‌های آحاد ملت ایران و آزادگان جهان جریان دارد و راهش برای همیشه در تاریخ ادامه خواهد داشت.
بسیجیان مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت سرهنگ سرافراز پاسدار صیاد خدایی را به خانواده این شهید و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و رجاء واثق دارند شهادت مظلومانه این شهید عزیز که از شاگردان مکتب حاج قاسم سلیمانی بود نشان داد که فرهنگ شهادت و مقاومت در بین پاسداران ایران اسلامی از همیشه زنده تر و جاری‌تر است.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,